vineri, 2 decembrie 2011

Melodia mea preferata!

Scooby feat Vescan - In ochii lor
Ref:
Vescan:
Am fost poate un nimeni in fata lor
Au fost ganduri inecate in alcool
Ai fost poate la fel
Traieste cat mai ai timp
Viata ta n-are repeat asta ti-o promit
Scooby :
Am fost poate un nimeni in ochii lor
Au fost ganduri inecate in alcool
N-ai fost poate la fel
Traieste cat mai ai timp
Viata ta n-are repeat asta ti-o promit

Vescan:
Oamenii vin, raman, pleaca si nu-i poti judeca
Dar cand pleaca, pleaca cu-o bucata din inima ta
Imi amintesc de atatea, sincer chiar imi e dor
Pana si de momentele mele e credeam atunci ca dor
Inca am frisoane cand imi amintesc cum imi zicea
Azi sa raman, maine sa imi vad de drum
Dar am plecat cu capul sus din viatza oricui, oricand
Chiar daca dupa colt imi vedeam sufletul plangand
Am frati apropiati, reci care-i simt departe
Am frati indepartati, calzi care-i simt aproape
Mai am atatea de facut, Tata nu ma lua la tine
Dar daca-i iei pe cei din inima mea. ia-ma si pe mine
Dansez cu pozele vechi, imi aud visele pe rand
Ca-i diferenta intre cine as vrea sa fiu si cine sunt
Nu mai cred in povesti, oricum povestea e clara
Daca nu sunt interese drumurile se separa

Ref:
2X:Vescan:
Am fost poate un nimeni in fata lor
Au fost ganduri inecate in alcool
Ai fost poate la fel
Traieste cat mai ai timp
Viata ta n-are repeat asta ti-o promit
Scooby :
Am fost poate un nimeni in ochii lor
Au fost ganduri inecate in alcool
N-ai fost poate la fel
Traieste cat mai ai timp
Viata ta n-are repeat asta ti-o promit

Scooby:
Ai fost langa mine, unde esti, unde ai plecat?
Era perfect pe atunci in cadru bine regizat
Au fost clipe nasoale, ceat si fum
Chipul trist din nou canta, mi-e prieten bun acum
Stii…timpul oferea iubire, acum e cam pervers
Si toate par amintiri abandonate in mers
Nu mai e la fel stii nici nu mai poate fi
Se pare ca visul de-o viata scade incet pe muchii
Nu iubesc..nu, nu... e mai bine misogin
Intre viata si femeie, aleg sticla de vin
Imi revin amintiri de care nu mai pot scapa
Cand spun ca imi e bine nu mai e deloc asa
Si nu uita, timpul promite multe
Inima te e aproape dar mereu se-ascunde
Idei pesimiste, sfaturi camuflate
Daca-i privesti de aproape le vezi fetele trucate.

Ref :
Vescan:
Am fost poate un nimeni in fata lor
Au fost ganduri inecate in alcool
Ai fost poate la fel
Traieste cat mai ai timp
Viata ta n-are repeat asta ti-o promit
Scooby :
Am fost poate un nimeni in ochii lor
Au fost ganduri inecate in alcool
N-ai fost poate la fel
Traieste cat mai ai timp
Viata ta n-are repeat asta ti-o promit
Vescan:
Am fost poate un nimeni in fata lor
Au fost ganduri inecate in alcool
Ai fost poate la fel
Traieste cat mai ai timp
Viata ta n-are repeat asta ti-o promït





Imi place melodia asta pt ca este o poveste din viatza mea ...o realitate pusa pe hartie...si sper sa va placa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu