vineri, 23 decembrie 2011

Singurele care mi-au fost aproape la greu! [cori si roxy;x] Va Iubesk!



Prietenii adevarati sunt ingeri, chiar daca au uitat sa zboare…
Va multumesc ca mereu atzi fost alaturi de mine si cand eu am cazut voi mai luat de mana si mai ridicat si niciodata nu ma-ti lasat singura , chiar daca nu ne cunoastem de foarte mult timp mi-am dat seama ce inseamna cu adevarat cuvantul ''prieten''!Si pentru asta o sa fiu si eu cu voi la greu si la bine sa nu uitatzi!

  Daca intr-o zi iti vine sa plangi,cauta-ma. Nu promit sa te fac sa razi dar pot sa plang cu tine.Daca intr`o zi iti vine sa fugi,cauta`ma.Nu promit ca o sa te opresc dar pot sa fug cu tine.Daca intr`o zi nu ai chef sa asculti pe nimeni,cauat`ma.Promit sa tac oricat vrei.Daca intr`o zi ma cauti sji nu raspund...vin`o rpd sa ma vezi..poate eu am nevoie de tine...
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu