duminică, 25 decembrie 2011

Merry Christmas!

Craciun fericit tuturor! Astazi este craciunul si eu sunt destul de fericita , am intanlit prieteni noi ,  inceputuri noi si am primit multe cadouri! 
Craciunul asta cred in povesti , Craciunul asta aleg sa nu cresc ,Craciunul asta am aripi sa zbor , Craciun cu ingeri , regine si flori ,Povestea noastra e despre voi ,Povestea noastra iubire in doi,Povestea noastra cu mii de povesti ,Povestea in care iti doresti tu sa cresti,Am  sa iti spun , Despre ingeri si craciun,Inger fragil,Despre regina copil,Ninge , ninge , ninge , ninge cu povesti,Doar acasa inveti sa nu mai creesti ,Ninge ,ninge,ninge ingerasi,Doara acasa te invata primi pasi,Ninge satra dar tie calda inima, Doara acasa vrei sa asculti povestea mea, Vine , vine , vine mos craciun Vine acasa unde creste gandul bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu