luni, 5 decembrie 2011

Iti multumesc!





Nu-ti spun ca te iubesc, ca nu m-ai crede. Iti spun doar ca esti o persoana minunata, de la care am invatat sa zambesc si sa lupt.




Cel mai bun prieten nu vorbeste pe la spate.
Cel mai bun prieten e mai mult decat un frate.
Cel mai bun prieten e cu tine la rau si la bine.
Isi imparte cu tine si ultima mie.

Desi am trecut prin multe suntem inca *PRIETENE* pt ca nu pOti sa cazi cand tii pe cineva de *MANA*!! ♥Te iubesc♥ !!””

NiciOdata n-ai uitat sa fi langa mine…Si eu vOi fi mereu, la fel,langa tine;x;X 

Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri.Te-a învățat să citești printre zâmbete și rânduri.Ștergi o lacrimă dar nu poți să ștergi amintiri..” 


Uneori stau si ma gandesc Doamne 
Nu stiu cum sa ii multumesc, cum, 
Sa-i mutumesc pentru tot ce a facut, 
Mi-a dat curaj sa devin cine acum sunt. 

Stie sa`mi fie prietena fara sa fi facut cursuri speciale .





Si daca inca nu stiti cine este, sper ca asta va ajuta ''Mara''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu