vineri, 2 decembrie 2011

Despre prietenie!

Vei intalni oameni care te vor uita. Vei uita oameni pe care i-ai intalnit. Dar uneori intalnesti oameni pe care nu ii poti uita.  Aceia sunt prietenii tai.


A avea un prieten este a avea un alt eu. A trai si-a iubi este acelasi lucru.


Cine este erou? Acela care stie sa faca din dusman prieten!


Tot ce spun
Sa tii minte acum
Nu are rost sa-ti ceri iertare
Sa stii ca prea tare doare
Sunt ultimele cuvinte de la mine
Nu mai vreau sa am un prieten ca tine
Sufletul ma doare
Zici ca sunt in inchisoare
Inima imi plinge
Iar tu rizi si ti-e bine
Falsa prietenie...

Tot ce-a fost bun
Mai tii minte-acum
Mîine vei uita
Ca am fost prietena ta
Falsa prietenie
Toata durerea am strins-o in mine

Rizi ca ti-e bine
Prieten tradator
Azi mi-ai zimbit mie
Mîine ma omori
Mi-am luat lectia vietii
Dar totusi imi lipsesti
Nu te uiti in urma
Prea mindra esti
Ma faci sa sufer
Imi joci pe nervi
Falsa prietena ce esti.